תחום ההייטק נחשב לבין התחומים המתפתחים במדינת ישראל ובעולם בכלל, הוא הוליד בשני העשורים האחרונים מגוון רחב של פתרונות וחידושים, אשר הצליחו לשנות את אורך חייהם של רבים. עם זאת משרות כמו בודקי תוכנה ללא ניסיון, יכולות להיות קוסמות גם עבור עובדים ללא ניסיון מקדים וגם עבור כאלו המבקשים להשתלב בתחום אשר הולך ומתפתח. משרות אלו קיימות באזור המרכז, הצפון וכמובן דרך עבודה מהבית כשמרבית המשרות גם כוללות תנאי משרד מצוינים החל ממכון כושר ועד אל חדרי משחק ותנאים סוציאליים מלאים. כמו כן ניתן למצוא משרות אשר עוסקות בתחום הגיימינג, מערכות מידע, חברות ביטוח ועוד.

משרות QA שוות בצפון ובירושלים

משרות בתחום הייטק ניתן כיום למצוא כמו שציינו במגוון אזורים ברחבי הארץ, אך באזור הצפון ניתן גם להרגיש בתנופה אדירה ולא מעט חברות שונות מרחבי העולם. בדיוק כמו המשרה הבאה שפורסמה על ידי חברה גלובלית באזור הצפון, המחפשת אחר בודק תוכנה ללא ניסיון אשר יוכל להשתלב בצוות המבצע בדיקות למוצרי תקשורת שונים, החל מאפיון, תכנון ועד אל ביצוע בדיקות אוטומטיות וידניות. כמו כן הדרישות למשרה זו כוללות נכונות לעבוד באזור המרכז, אנגלית ברמה גבוהה, בוגר הנדסאי חשמל ואלקטרוניקה וכמובן ידע בכתית קוד C++/פייטון.

וממשרות בסקטור הפרטי אל הסקטור הציבורי, כי עבור משרד ממשלת דרוש איש או אשת QA אשר יוכלו להשתלב בצוות ממשלתי עם אווירה צעירה ודינמית ללא ניסיון כלל! המשרה ממוקמת בירושלים ודורשת הסמכת ISQTB, יחד עם תואר ראשון במדעי המחשב או הנדסה תעשייה וניהול וכמובן שניסיון בכתיבת בדיקות אוטומטיות או בדיקות WEB יהיו יתרון מעולה בעת הגשת המשרה.

משרות QA בעוד אזורים ברחבי הארץ

כמו שציינו מעל תחום הייטק נע בין מגוון רחב של תחומים שונים, החל מתחומי הביטוח ועד אל עולמות הגיימינג. לכן אחת המשרות השוות בתחום ה-QA תהיה של חברת גיימינג מצליחה בישראל, המחפשת אחר בודק QA ללא ניסיון שיוכל להצטרף אל שירותיה. התפקיד כולל ביצוע בדיקות עבור משחקים שיוצרו על ידי החברה, החל מכתיבת מסמכי בדיקות ועד אל בדיקות ידניות או אוטומטיות כשהדרישות נעות בין בוגר קורס QA בהצטיינות, ידע בכתיבת מסמכי בדיקה באנגלית וכמובן רמת אנגליה גבוה במיוחד. המשרה מציעה גם תנאי מצוינים למתאימים, אווירה דינמית וצעירה וכמובן אפשרויות קידום שונות.

אך אם נבקש להגיע אל משרה מעט יותר "מורכבת" או מאתגרת, נוכל עשות זאת דרך חברת US הנחשבת לבין החברות הצומחות כרגע בעולם הדאטה והייעוציים הגנטיים. כיום החברה מחפשת אחר בודק QA בעל ניסיון צבאי, כאשר ניסיון בבדיקות תוכנה ביחידות צבאיות מהווה דרישה ואילו ניסיון מאחת יחידות 8200 תהווה יתרון משמעותי. משרה זו הינה הזדמנות מעולה להשתלב באחת מחברות הדאטה המובילות כיום, יחד עם תנאים מעולים.