ההייטק הישראלי נחשב לבין המתקדמים והמתפתחים באירופה ובעולם בכלל, כשאל הביצה המקומית ניתן לא רק למצוא מגוון רחב של חברות מבטיחות בתחילת דרכן, חברות מקומיות שכבר שינו את האופן בו מנווטים בעולם או חברות בינלאומיות אשר מכירות את הכדאיות בפיתוח חברות הייטק בישראל. על כן המשרות הבכירות בהייטק הפכו לבין המשרות החמות בין מגוון הסקטורים הקיימים, בין אם מדובר במשרות ציבוריות ובין אם מדובר באופי המשרה, התנאים וכמובן הדרישות והעולמות השונים אליהם נחשפים בעלי המשרה. עם את בחיפוש משרות בכירות בהייטק, חשוב להכיר אילו משרות יכולות להיות רלוונטיות, היכן לחפש ואילו עוד דרכים ישפרו את הסיכוי לאייש משרה בסדר גודל שכזה.

מנהלי צוות מפתחי תוכנה בכירים

חברות ההייטק השונות בישראל פותחות לא פעם את דלתות הגיוס ומחפשות אחר עובדים בכירים, אשר יוכלו למנף את הניסיון שצברו, את הידע הניהולי והרצון להתקדם לטובת המוצרים והפרויקטים המתממשים להגיע. משרות אלו כמו למשל המשרות הפנויות של פלטפורמת הדאטה המובילה כיום בעולם והיא "WEKA", אשר החלה בגיוס נרחב של מעל לחמישים משרות שונות ומתכוונת בעתיד לגייס עוד כשמונה משרות נוספות בישראל. המשרות הבכירות שניתן למצוא בחברת הדאטה יהיו מפתחי תוכנה בכירים, " Senior Full Stack Developer" ועוד.

חברה לא פחות פופולרית בעיקר בארצות הברית היא חברת "GrubHub" לה כמעל לשלושים ושלושה מיליון משתמשים, יחד עם עוד כשלושת אלפים עובדים רק בארצות הברית והיא נחשבת לבין חברות המשלוחים הפופולריות ביותר בארצות הברית. החברה הזו מחפשת אחר מנהלי " Backend/Fullstack Engineering" כשהיא מציעה תקציב שנתי של אלפיים דולר על מנת שהעובדים והמנהלים בתוכה יוכלו להרחיב את הידע שלהם בצורה עצמאית. בנוסף קיימים בחברה גם קורסים ייעודים לקידום והשתלבות בתפקידי הנהלה שונים וכל זאת עם מתקני חברה מפנקים, הכוללים חדר כושר, סלון רחב ידים ועוד.

לא רק משרות בכירות בהייטק

אך בין המשרות הבכירות שניתן למצוא כיום בחברות הייטק שבישראל, מומלץ להכיר משרות שאמנם לא נחשבות לבכירות במיוחד אך עדיין ממוקמות במשרדים ובחברות מעולות. המשרה הראשונה היא של חברת " Veeva Crossix" אשר שמה לעצמה לייעל ולשפר את תעשיית הבריאות המקומית והעולמית בעזרת טכנולוגיה מתקדמת. כיום החברה הפכה לציבורית בארצות הברית, יחד עם שיתופי פעולה עם חברות כמו פייזר, מרק, טבע ועוד כשהיא ממוקמת בבניין משרדים בקניון החדש של קריית אונו.

לחברה השאפתנית הזו דרושים עובדים במשרות: Full Stack Team Lead ו Big Data Software Developer אשר יוכלו לעזור בהתקדמות אינטנסיבית של החברה בעולם הבריאות המקומי והעולמי. בחברה זו מוצעים כמובן מגוון רחב של פינוקים, החל מחדרי ישיבות מתקדמים וטכנולוגיים במיוחד ועד אל חדרי משחקים, מרפסות שמש וכמובן ימים לבחירה בהם ניתן לעבוד מהבית או בכל מקום אחר.