ישראל נחשבת לבין מדינות ההייטק המפותחות באירופה אם לא בעולם כולו, כשהיא מובילה בנושאים שונים החל מלוחמת סייבר, עד אל פיתוח תוכנה והמצאה של אפליקציות אשר הצליחו לשנות את הדרך בה אנו מזמינים אוכל ועד אל הצורה בה אנו מנווטים את הרכב שלנו או מנהלים את הכסף שלנו. אך חיפוש אחר מקום עבודה בין שלל חברות ההייטוק המובילות בישראל, ידרוש הרבה יותר ממזל או המלצה של חבר קרוב אלא לעיתים התאמה ממשית בין חזון החברה, העיסוק המרכזי שלה לבין היכולת של העובדים להשתלב בין כל אלו. לכן בכדי למצוא את משרת הייטק המדויקת והמובילה, הנה מספר חברות הייטק מובילות בישראל.

חברות הייטק מובילות באזור תל אביב והסביבה

החברה הראשונה ואולי מבין החברות המובילות לא רק בישראל אלא גם בעולם, היא לא אחרת מאשר חברת "פייפאל" שנוסדה על הידי המיליארדר המפורסם אילון מאסק. החל משנת 2002 החברה שייכת לחברת Ebay ומשלימה את חווית התשלום הבטוחה והנוחה גם שם. החברה הינה בין החברות המובילות כיום בתחום התשלום הדיגיטלי כשהיא עברה התאמה לשוק הישראלי ומציעה מגוון שירותי רכישה גם מישראל וגם אל נקודות שונות ברחבי העולם. החברה שממוקמת כיום בתל אביב מחפשת אחר " Senior DevOps Engineer", "Full Stack Software Engineer" ועוד.

חברה לא פחות מעולה ומובילה בתחומה וגם ממוקמת בעיר תל אביב, היא חברת ווקיס שזכתה במספר פרסים שונים מהיום שהוקמה ומעסיקה בישראל מעל לשש מאות עובדים מתוך 830 עובדים מרחבי העולם. החברה הישראלית מציעה את אחת הפלטפורמות הפופולריות לבניית אתרים שונים, כשלה מעל ל41 מיליון מנויים וטכנולוגיות מתקדמות במיוחד. כיום בחברה דרושים " Senior Data Science" ,  "Backend Developer" ועוד משרות שונות.

חברות הייטק מובילות באזור חיפה

בעיר הנמל הוותיקה של ישראל גם ניתן למצוא חברות הייטק מובילות מרחבי העולם, אחת מהן היא כמובן חברת גוגל שהצליחה לעשות לא מעט סדר ברחבי האינטרנט החל ממערכת האנדרואיד ועד אל מערכות מייל, מוזיקה, השלמה אוטומטית ועוד מגוון פיתוחים שונים ומעולים. כיום החברה ממוקמת בכמה נקודות בישראל, כאשר הנקודה הראשונה היא אזור תל אביב וכמובן גם באזור חיפה והשרון. החברה מגייסת עובדים מתחומי  " Android Developer", " Senior Technical Support Engineer" ועוד מספר תחומים אחרים אשר רלוונטיים גם לאזור הצפון וגם לאזור המרכז.

אחת החברות שאפשר לומר כי בלעדיה רוב ההתקדמות הטכנולוגית לא הייתה מתקיימת היא חברת IBM שפתחה בישראל כמה סניפים גם בפתח תקווה וגם בחיפה. החברה הוותיקה מראה נוכחות בישראל עוד משנותיה הראשונות, כשלה מספר מעבדות מחקר אשר יעניקו לעובדים את הכלים המתאימים אל עבר התחדשות טכנולוגית. מבין המשרות שזמינות כיום בחברה יהיו " Product Manager", Software Developer" ועוד משרות שונות גם באזור חיפה וגם באזור המרכז.