עולמות המדיה והתקשורת הולכים ומתפתחים בשנים האחרונות בעולם ובישראל בפרט, כשאל מדינתו הקטנה מצטרפות חברות מגוונות מרחבי העולם, החל מחברות אבטחה בעלות שם עולמי ועד אל חברות עיצוב ופיתוח במגוון תחומים אחרים. ההתפתחות ההולכת וגדלה של ענפי התקשורת והמדיה מעניקים לעובדים הישראלים הזדמנות מצוינת להשתלב בתחום בינלאומי, אך גם לקבל ניסיון דרך החברות השוות ביותר במשק. וכיאה לתחום הולך ומתפתח קיימות כיום גם מגוון רחב של משרות הייטק שונות, כאשר לא רק מהנדסים ובודקי תוכנה למיניהם הפכו למבוקשים בשנה האחרונה אלא גם מעצבים, מקדמי אתרים למיניהם ועוד עשרות משרות אחרות.

דרושים מעצבים לחברות הייטק ולא רק

כאשר מדובר במשרות של עיצוב שונות, חשוב לדעת כי מרבית המשרות הפנויות מאפשרות מנעד רחב של דרכי התקשרות בין החברה המעסיקה לבין העובד. כך למשל חברות הייטק שונות בישראל מחפשות אחר מעצבים גם כפרילאנסרים וגם כעובדים מן המניין, כאשר העבודה יכול להסתמך על פר פרויקטים או על תחזוקה שוטפת של אתרים ונכסים דיגיטליים אחרים. עם זאת מעצבים דיגיטליים כיום מבוקשים לא רק בחברות הייטק, אלא גם בחברות שונות כמו תעשיית הקנאביס ועד אל חברות מכירות אחרות. כך שגם מעצבים בעלי רקע עיצובי כזה או אחר, יוכלו למצוא עצמם משתלבים במנעד רחב של עבודות, להעשיר עצמם בניסיון תעסוקתי ולהנות ממגוון תנאי העסקה.

דרושים לא רק מעצבים

תחום ההייטק בישראל מתפתח בישראל ובעולם, אך הוא מתפתח גם בתחומים שונים כמו בודקי תוכנה ומהנדסי מכונות למיניהם. כך למשל קיימות משרות עבור מהנדסי מכונות החל מאזור חיפה שבצפון ועד אל אזור השפלה והמרכז. משרות אלו נושאות גם שכר לא קטן אשר נע בין עשרים עד שלושים אלף שקלים בהתאם לניסיון והכשרת העובד, אך לא רק משרות אלו קיימות עבור עובדי ההייטק למיניהם. ובין משרות אלו גם בודקי תוכנה יוכלו להנות ממנעד של משרות, גם במיקומים גאוגרפים שונים בישראל החל מצפון הארץ ועד אל אזור השפלה והמרכז. בנוסף טווח המשכורות במשרות שכאלו נע בין חמש עשרה אלף שקלים ועד לשלושים אלף שקלים בממוצע.