בשנים האחרונות לא מעט עובדים במגוון רחב של סקטורים, הורגלו לעבוד גם דרך הבית ולא רק אל מול המשרד, אחת הסיבות המרכזיות לכך היא ללא ספק מגפת הקורונה אשר הצליחה למקם מחדש את עובדי מרבית העובדים לסלון הבית. ולמרות שהמגפה נעלמה כמעט לחלוטין, עדיין קיימות לא מעט משרות הייטק המאפשרות עבודה מהבית. עבודה שכזו יכולה להיות רלוונטית ומעולה גם עבור סטודנטים, אימהות צעירות, רווקים ואפילו רווקות המעדיפים לסיים את יום העבודה שלהם בפיג'מה ולא בג'ינס. משרות אלו נעות בין הגעה אל המשרדים פעם או פעמיים בשבוע ובין משרות ג'וניור או משרות בכירות הדורשות נוכחות לפחות מקוונת.

 מפתחים מנהלים ומתכנתים

משרות הייטק מהבית ניתן למצוא דרך מגוון רחב של חברות ותפקידים, כמו משרת מנהל מותג לחברה בכירה בבני בברק הדורשת ניסיון של שנה לפחות בתחום הפרסום והיחסי ציבור יחד עם תואר ראשון במנהל עסקים/תקשורת או כלכלה. המשרה הזו הינה משרה היברידית, אשר מציעה הזדמנות חד פעמית להשתלבות באחד מתפקידי הניהול הבכירים שכוללים את שלבי הפיתוח הראשוניים ועד אל עיצוב, פרסום יחסי ציבור ועוד.

משרה נוספת בתחום הייטק פונה אל אנשי הדאטה בעיקר, אשר מחפשת את האיש או האישה שיוכלו להוביל לכדי הפקת תובנות עסקיות בצורה יעילה, קריאה והבנה לעומקים של הפרטים וכמובן הפקה ותכנון פתרונות עבור צרכים משתנים בתחום. כמו כן משרה זו הינה משרה היברידית, אך דורשת ניסיון של לפחות שלוש שנים בניתוח מערכות מידע, תואר ראשון במדעי המחשב/הנדסת מחשבים או הנדסה תעשייה וניהול וכמובן שנתיים ניסיון באפיון דשבורדים ומודלים שונים של נתונים יהווה יתרון.

עוד משרות הייטק מהבית

משרה מעולה של קבוצת מאלם מחפשת אחר מפתח תוכנה למערכות WEB, אשר יוכל להשתלב בצוות עבודה טכנולוגי ובעל ניסיון מוכח בעבודה עם פיתוח צד Client וכמובן ניסיון של מעל לשנתיים כמפתח C בסביבה של NET.ASAP. משרה זו הינה היברידית ומשלבת מספר ימים במשרד שבפתח תקווה ובין מספר ימים שבבית העובד, והיא כמובן פונה גם לגברים וגם לנשים. משרה נוספת היא בתחום מערכות השכר והתקשרות והיא של חברת "חילן" הממוקמת בעיר תל אביב. המשרה כוללת תמיכה שוטפת של לקוחות, מתן פתרונות לניהול שכר, עבודה בסביבה מרובת שרתים כמו CRM ועוד. דרישות סף עבודה משרה זו הינם רקע טכני, יידע ביישומי OFFICE ויכולת מתן שירות ברמה גבוהה.

משרה שעדיין נשארת באזור ההייטק אך גם מגיעה אל עולמות ההדרכה, היא דרך חברת HackerU הנחשבת לבין החברות המובילות בהדרכה של תחומי הייטק שונים. החברה מגייסת כיום מדריכים אשר יוכלו להנות גם מעבודה היברידית ונוכה מהבית אך גם דורשת הסמכה של CCNA, ניסיון בתחום ניהול שרתי מייקרוספוט, אומציה ותכנות וכמובן אבטחה של שרתים.