עולם הייטק והתקשורת הולך ומתפתח בשני העשורים האחרונים, כשאליו מצטרפים עוד ועוד מקצועות שונים החל מבודקי תוכנה ועד אל מתכנתים, מהנדסים, מעצבים ועוד מגוון משרות אחרות. אך בין כל אלו "מתחבאים" להם גם מקדמי האתרים, שהפכו תוך זמן קצר לעמודי הטווח של אתרי אינטרנט רבים, עסקים קטנים גדולים ובינונים וכמובן גם עבור חברות ההייטק. משרות אלו בדומה לעוד משרות אחרות בהייטק, מאפשרות מנעד העסקה מגוון, אזורי תעסוקה ברחבי הארץ ומעל הכל משכורות ותנאים מצוינים למתאימים. בין משרות אלו נוכל למצוא משרות על תקן משרה מלאה, משרות חלקיות וכמובן משרות פרילנסרים למיניהם.

דרושים מקדמי אתרים לחברות הייטק

כאמור עולם הייטק לוקח נתח גדול בכלכלה הישראלית ומזרים אליו אלפי עובדים ישראלים, כשבין היתר גם לא מעט חברות הייטק שונות נעזרות במקדמי אתרים. כך למשל נוכל למצוא משרה של מקדם אתרים בחברת הייטק באזור בנימינה, הדורשת רע וניסיון מוכח בתחום, רמת שליטה גבוהה באופיס ואקסל ועם תנאים מצוינים הכוללים רכב צמוד ושעות עבודה מתשע בבוקר ועד שש בערב. משרה נוספת תהיה דווקא לסוכנות דיגיטל באזור המרכז, המציעה עבודה לבוגרים טריים בתחום ה-SEO ואפילו מעניקה יום התלמדות אחד בשבוע בתשלום. המשרה כוללת עבודה מיום ראשון עד חמישי ודורשת אנגלית ברמה גבוהה יחד עם עברית, היכרות עם עולמות הקידום השונים כמו PPC ו SEO.

דרושים גם אנשי תוכן ולא רק להייטק

מלבד מקדמי אתרים אשר אמונים על ניתוח, שמירה על לקוחות ויכולת ניהול של מגוון משימות גם אנשי התוכן עושים דרכם אל חברות שונות בישראל החל מחברות הייטק ועד אל חבורת ביטוח. לשם הדוגמא חברת ביטוח מהמובילות בישראל מחפשת אחר כותב התוכן הבא שלה, כזה אשר יוכל לייצר ולערוך תסריטים, לתמלל סרטונים ועד אל כתיבת תוכן למצגות והזנה של תוכן. משרה זו מתקיימת בתנאים היבריידים אבל בהיקף משרה מלאה, היא כוללת שעות נוספת ודורשת שליטה בתוכנות אופיס, ניסיון של כתיבה וערכי וכמובן היקרות עם עולם הקידום SEO וממשקים נוספים. משרות דומות ניתן למצוא בקרב חברות הייטק וגם בקרב חברות מזון ועד לחברות פרסום, כאשר גם מקדמי אתרים מוכשרים יוכלו למצוא עצמם כאנשי תוכן ולהפך.